Jeg er 1,86 m høy. Jakken passer perfekt, og ermene er lange nok. Den er veldig behagelig å ha på seg og fin og varm. Anbefales på det sterkeste.
Vurderinger & Anmeldelser
Flott jakke! Testet flere ganger i regnet, alt holder seg tørt! Fargen er en virkelig flott mørk marineblå, jeg elsker den! Snittet er flott! Jakken er imidlertid stor i størrelsen – så, som en annen selger anbefalte, bestilte jeg en størrelse mindre enn vanlig, og den passer godt! Jeg er helt fornøyd!
En veldig komfortabel og moderat varm jakke
Min nye favorittfrakk! Den er fantastisk komfortabel, koselig og hjemmekoselig å ha på seg. Fargen er litt uvanlig: en lys aubergine? En mørk støvete rosa? Jeg kombinerer den med rosa eller beige. Fungerer bra. Vindtett og vanntett, pluss lett. Hva mer kan man ønske seg? Jeg har festet magnetiske reflekser til ermeløkkene. Jeg synes det er betryggende å være synlig til fots i de mørke vintermånedene. En fantastisk frakk, anbefales på det sterkeste.
Synes ikke fargen er helt riktig, men ellers er jeg veldig fornøyd.
Jeg lette etter en vind- og regntett vinterjakke fordi jeg sykler og har hunder, så jeg er mye ute. Jeg er så fornøyd! Jakken er helt perfekt, har fin passform og er normal i størrelsen. Tåler vind og regn utmerket, kan virkelig anbefale en Didriksons jakke!



