Jeg er 1,86 m høj. Jakken passer perfekt, og ærmerne er lange nok. Den er meget behagelig at have på og dejlig varm. Kan varmt anbefales.
Bedømmelser & Anmeldelser
Fantastisk jakke! Testet flere gange i regnvejr, alt forbliver tørt! Farven er en virkelig flot mørk marineblå, jeg elsker den! Snittet er fantastisk! Jakken er dog stor i størrelsen - så som en anden sælger anbefalede, bestilte jeg en størrelse mindre end normalt, og den passer godt! Jeg er fuldstændig tilfreds!
En meget behagelig og moderat varm jakke
Min nye yndlingsfrakke! Den er vidunderlig behagelig, hyggelig og hyggelig at have på. Farven er lidt usædvanlig: en lys aubergine? En mørk støvet rosa? Jeg kombinerer den med pink eller beige. Fungerer godt. Vindtæt og vandtæt, plus let. Hvad mere kan man ønske sig? Jeg har fastgjort magnetiske reflekser til ærmestropperne. Jeg synes, det er betryggende at være synlig til fods i de mørke vintermåneder. En vidunderlig frakke, kan varmt anbefales.
Jeg synes ikke farven er helt rigtig, men ellers er jeg meget tilfreds.
Jeg ledte efter en vind- og regntæt vinterjakke, fordi jeg pendler på cykel og har hunde, så jeg er meget ude. Jeg er så glad! Jakken er helt perfekt, har en god pasform og er i normal størrelse. Modstår vind og regn fremragende, kan virkelig anbefale en Didriksons jakke!



