Olen 186 cm pitkä. Takki istuu täydellisesti ja hihat ovat riittävän pitkät. Se on erittäin mukava päällä ja mukavan lämmin. Suosittelen lämpimästi.




Arviot & Arvostelut
Hieno takki! Testattu useita kertoja sateessa, kaikki pysyy kuivana! Väri on todella upea tummansininen, tykkään siitä kovasti! Leikkaus on upea! Takki on kuitenkin isokokoinen – joten tilasin yhden koon tavallista pienemmän, kuten toinen myyjä suositteli, ja se istuu hyvin! Olen täysin tyytyväinen!
Erittäin mukava ja kohtalaisen lämmin takki
Uusi suosikkitakkini! Se on ihanan mukava, kodikas ja kodikas päällä. Väri on hieman epätavallinen: vaalea munakoiso? Tummanruskea? Yhdistän sen pinkin tai beigen kanssa. Toimii hyvin. Tuulen- ja vedenpitävä, ja lisäksi kevyt. Mitä muuta voisit toivoa? Olen kiinnittänyt magneettiset heijastimet hihanlenkkeihin. Minusta on rauhoittavaa olla näkyvissä jalan pimeinä talvikuukausina. Upea takki, suosittelen lämpimästi.
Väri ei mielestäni ole ihan oikea, mutta muuten olen erittäin tyytyväinen.
Etsin tuulen- ja sateenpitävää talvitakkia, koska ajan työmatkoilla pyörällä ja minulla on koiria, joten olen paljon ulkona. Olen niin tyytyväinen! Takki on täydellinen, istuu hyvin ja on oikean kokoinen. Se kestää tuulta ja sadetta erinomaisesti, voin todella suositella Didriksons takkia!