19.05.2026
Olen maistanut sitä ennenkin, mikä on todiste sen hyvästä olosta.
IngridTranslated from Swedish
Olen maistanut sitä ennenkin, mikä on todiste sen hyvästä olosta.
Hyvä istuvuus ja täydellinen pituus. Minulla on useita, joita käytän takkeina töissä. Hyvä kesähame puseroksi tai topiksi. Koko vastaa kokoa. Käytän kokoa M ja olen 163 cm, 65 kg.
Hyvin räätälöity hame, jossa hyvä istuvuus!
Sopii täydellisesti
Olen todella tyytyväinen, todella hieno. Tämä on jo toinen hameeni.
Todella kaunis ja hyödyllinen kaikkeen!