18.05.2026
Fantastinen
GunnTranslated from Norwegian







Fantastinen
Todella hieno, täydellinen, juuri sitä mitä halusinkin
Tyylikäs, hyvin istuva. Erittäin hyödyllinen.
Paras ostos pitkään aikaan, rakastan hametta.
Kaunis väri, rento tyyli.
Tykkään siitä, mutta jouduin ommelemaan helman 12 cm päähän!!! Koska en yletä yli 160 astetta merenpinnan yläpuolelle... joten halkio katosi... On surullista, ettei hameita ja mekkoja ole eri pituisina. Olisi ollut mukavaa, jos kaikkea ei olisi tarvinnut ommella uudelleen.