05/08/2026
Kan virkelig godt lide det!
AnnaTranslated from Swedish






Model: 172 cm, bruger størrelse 36
Kan virkelig godt lide det!
Fin pasform, lige tilpas "tynd"
Let og behagelig kvalitet.
Det er dejligt, at den er så lang og har en god størrelse.
Den er meget behagelig at have på, og har en fin farve.
Komfortabel, blød og lige den rette tykkelse. Vil være perfekt til forår/sommer.