Jag är 1,86 m lång. Jackan sitter perfekt och ärmarna är tillräckligt långa. Den är väldigt bekväm att bära och skön och varm. Rekommenderas starkt.
Betyg & omdömen
Jättebra jacka! Testad flera gånger i regnet, allt håller sig torrt! Färgen är en riktigt fin mörk marinblå, jag älskar den! Snittet är jättebra! Jackan är dock stor i storleken – så, som en annan säljare rekommenderade, beställde jag en storlek mindre än vanligt och den sitter bra! Jag är helt nöjd!
En jätte skön och lagom varm jacka
Min nya favoritkappa! Den är underbart bekväm, mysig och hemtrevlig att bära. Färgen är lite ovanlig: en ljus aubergine? En mörk, dammig rosa? Jag kombinerar den med rosa eller beige. Fungerar bra. Vindtät och vattentät, plus lätt. Vad mer kan man önska sig? Jag har fäst magnetiska reflexer på ärmarna. Jag tycker det är lugnande att synas till fots under de mörka vintermånaderna. En underbar kappa, rekommenderas starkt.
Tycker inte färgen stämmer riktigt men är för övrigt mycket nöjd.
Var ute efter en vind och regntät vinterjacka eftersom jag pendlar på cykel samt har hundar då jag ute mycket. Jag är så nöjd! Jackan är helt perfekt, skönt passform och true to size. Står emot vind & regn superbra, kan verkligen rekommendera en Didriksons jacka!



