2026-05-19
Har den tidigare, bevis på att den är bra.
Ingrid
Har den tidigare, bevis på att den är bra.
Fin passform och perfekt längd. Har flera som jag använder till kavaj på jobbet. Bra sommarkjol till blus eller linne. Rätt i storlek. Använder M och är 163 cm, 65 kg.
Välsydd kjol med bra passform!
Sitter perfekt
Väldigt nöjd, riktigt bra. Det är redan min andra kjol.
Jätteskön och användbar till allt!